Buletin informativ GRUI

Noul ghid al UIP – o continuare a ediției din 2013, oferă parlamentelor și parlamentarilor informații practice pentru utilizarea sigură și eficientă a rețelelor de socializare, în scopul realizării unor campanii media de succes.

Publicația este structurată în două părți. Prima parte, concepută ca un „manual”, conține un set de idei informale care urmează secvențele logice ale unei campanii tipice de social media. Secțiunea este destinată dezvoltării abilităților de comunicare socială și încurajează gândirea strategică privind modul de desfășurare a unei campanii social media eficientă.

Partea a doua conține o serie de studii de caz despre utilizarea instrumentelor de socializare în mediul on line. Fiecare dintre cele cinci studii de caz (Danemarca, Finlanda, Slovenia, Suedia și Marea Britanie) oferă informații esențiale pentru o mai bună înțelegere a impactului pozitiv sau negativ al mediului virtual asupra parlamentelor și membrilor acestora și exemple de bune practici ce pot fi veni în sprijinul legislativelor în interacțiunea lor constantă cu cetățenii, inclusiv prin instrumentele de marketing social.

Conținutul integral al publicației poate fi consultat aici.